Heroes & Generals Wiki
Advertisement

Postacie[]

Postać jest osobistym żołnierzem należącym do gracza,który jest wykorzystywany w cześci gry będącej FPS. Postać można rozwinąć od podstawowego wyposażenia danego każdemu żołnierzowi,aby ostatecznie wyposażyć go w ekwipunek nadany osobiście przez gracza. Postacie mogą nosić wiele różnych broni,jak również odznak,które zapewniają graczowi różnorodne udogodnienia. Są to m.in. przyśpieszona prędkość biegania i możliwość zbierania dodatkowej amunicji od zabitych żołnierzy. Wybrana postać może wziąć udział w bitwie,w której znajduje się odpowiednia Grupa Uderzeniowa (GU). Gra oferuje siedem rodzajów postaci do wyboru:

Żołnierz Opis
Piechur Ma możliwość rozstawienia się w GU Piechoty lub gwardii. Uniwersalna postać, która może być wyposażona we wszelkiego rodzaju uzbrojenie. Posiada 10 punktów udźwigu.
Spadochroniarz Postać odblokowana od 7 poziomu. Ma możliwość rozstawienia się w GU Spadochroniarzy. Może się rozstawić w samolocie transportowym. Posiada unikalną broń dostępną wyłącznie dla wojsk spadochronowych (FG42 dla Niemców oraz M1 Carbine dla Amerykanów). Ma 6 punktów udźwigu oraz spadochron.
Zwiadowca Postać odblokowana od 9 poziomu. Ma możliwość rozstawienia w GU Zwiadowcy. Główne uzbrojenie to karabin samopowtarzalny z lunetą, który może być modyfikowany. Może być wyposażony w każdy rodzaj uzbrojenia poza LKM oraz wyrzutniami. Posiada 6 punktów udźwigu.
Pilot myśliwca Postać odblokowana od 4 poziomu. Może się rozstawić w GU Eskadry Myśliwskiej. Zostaje rozstawiony w myśliwcu. Może być wyposażony w każdy rodzaj uzbrojenia poza LKM oraz wyrzutniami. Posiada 6 punktów udźwigu oraz spadochron.
Załoga czołgu Postać odblokowana od 3 poziomu. Może się rozstawić w GU Pojazdów Pancernych. Zostaje rozstawiony w czołgu. Może być wyposażony w każdy rodzaj uzbrojenia poza LKM oraz wyrzutniami. Posiada 6 punktów udźwigu.
Generał Postać odblokowana od 18 poziomu. Nie bierze udziału w części FPS. Dowodzi każdym rodzajem grup uderzeniowych na mapie taktycznej.Awans żołnierza na generała jest nieodwracalny, a cały jego ekwipunek zostaje odłożony do magazynu.

Wybieranie postaci[]

Wejście w menu postaci (characters na górze strony) w poczekalni pozwoli ci na przegląd twoich postaci. Możesz tam zmienić broń posiadanym przez ciebie postaciom albo kupić im nową. Cena kupna miejsca (slot) na twoją postać wynosi 51 tysięcy kredytów. Kiedy już zdecydujesz się kupić miejsce na swoją postać, możesz wybrać jedną z siedmiu dostępnych postaci i ją wykupić.

Nr Postać Koszt (W kredytach)
1 Strzelec 20500
2 Spadochroniarz 46300
3 Kaemista 55700
4 Grenadier 54800
5 Zwiadowca 62500
6 Pilot myśliwca 54000
7 Czołgista 100

Weź pod uwagę,że aby zakupić postać musisz także zakupić na nią miejsce,w związku czym ich ceny sumują się.

Kiedy kupisz już swoją postać,możesz ją modyfikować tak jak pozostałe.

Modyfikowanie postaci[]

Gdy wybierzesz klasę postaci możesz kupić dla niej uzbrojenie. Dodatkowo posiadasz możliwość modyfikowania twojego obecnego wyposażenia różnymi ulepszeniami,w zależności od upodobań. Broń palna może być wyposażona w różne spusty, lufy,i celowniki,aby zmodyfikować parametry takie jak: obrażenia,zasięg,precyzja,odrzut,lub szybkostrzelność.

Modyfikowanie Grupy Uderzeniowej (GU)[]

  • Oznaczenia Grup Uderzeniowych
Advertisement