Heroes & Generals Wiki
Advertisement

Charaktery[]

Charakter je osobní a vlastní voják, který je použit v FPS části hry. Charakter se rozšiřuje na jednoduché vybavení - standardní voják a je schopen být vybaven arzenálem osobně vybraným každým hráčem. Postavy jsou schopny používat různé zbraně, a bojové odznaky, které dávají hráčům určité výhody. A to od zvýšené rychlosti jízdy po například zbírání munice z mrtvých vojáků. Vybraný charakter se může připojit do bitvy, kde stejně vybavený útočný tým bojuje. Ve hře máme na výběr ze sedmi charakterů:

Číslo Charakter
1 Infantry PĚŠÁK Je schopen se připojit do jednotek pěchoty (Infantry AT*) a motorizované pěchoty (Mechanized Infantry AT*). Univerzální voják, který lze vybavit puškami, lehkými kulomety a protitankovými zbraněmi. (Pozor! na puškách nemá možnost optiky!).
2 Paratrooper VÝSADKÁŘ Je schopen se připojit do jednotek výsadkářů (Paratrooper AT*)
3 Machinegunner KULOMETČÍK Je schopen se připojit jako kulometčík do jednotek pěchoty (Infantry AT*) a motorizované pěchoty (Mechanized Infantry AT*).
4 Anti Armor PANCÉŘNÍK Je schopen se připojit do protitankových jednotek (Anti-Tank AT).
5 Recon PRŮZKUMNÍK Je schopen se připojit jako průzkum (Recon AT*) (možnost vybavení pušky optikou!)
6 Fighter Pilot STÍHAČ Je schopen se připojit do leteckých jednotek (Fighter AT*)
7 Tank Crew TANKISTA Je schopen se připojit do tankových jednotek (Tank AT*)
*AT - assault team - útočný tým

Výběr Charakter[]

Výběr CHARACTER menu v herním lobby vám umožní vidět přehled svojí postavy. Zde si můžete vybrat a vybavit stávající charakter, nebo koupit a vytvořit nové. Pokud se rozhodnete koupit novou postavu, nejprve musíte odemknout character slot (za cenu v kreditech - v současnosti 52700) a poté vyberte jeden ze sedmi typů dostupných charakterů.

Nr. Character
1 Infantry PĚŠÁK
2 Paratrooper VÝSADKÁŘ
3 Machinegunner KULOMETČÍK
4 Anti Armor PANCÉŘNÍK
5 Recon PRŮZKUMNÍK
6 Fighter Pilot STÍHAČ
7 Tank Crew TANKISTA

Mějte na paměti, že budete muset zakoupit jak charakter slot tak charakter samotný! V současném cenovém režimu je cena za slot je vyšší než cena charakteru.

Skutečné ceny byly odstraněny z této stránky, protože jsou upravovány a neustále potřebují aktualizovat. Na lepším a přehlednějším systému se v současné době pracuje.

Poté, co si zakoupíte svůj nový charakter ho můžete upravovat stejně jako vaše stávající postavy.

Přizpůsobení charakteru[]

Jakmile je charakter vybrán jste schopni koupit vybavení pro svou postavu. Kromě toho, jste také schopni modifikovat stávající zařízení. Střelné zbraně mohou být vybaveny různými spouštěči, hlavněmi, mířidly a municí, a upravovat tak poškození, dostřel, přesnost, zpětný ráz, a rychlost střelby.

Nastavení Útočného týmu (Assault Team AT)[]

  • Assault Team Insignia
Advertisement