Heroes & Generals Wiki
Advertisement

Pelin aula[]

Pelin "aula" koostuu useista sivuista joilla on oma tarkoitus. Jotkut sivut ovat käyttäjän asetuksien muunteluun ja jotkut peliä varten.

Pääsivuihin pääsee käsiksi isoista teksti painikkeista sivul ylälaidassa. Toissijaisiin sivuihin pääsee pääsivujen kautta.

Aula on tällä hetkellä kokonaan Flash perusteinen , mutta ajan myötä saatavilla (kokonaan tai osissa) kännyköihin.

Kampanja sivu[]

Kampanja sivu.

Kampanja sivu näyttää tämän hetkisen tilanteen sodassa. Täältä kenraalit voivat tehdä hyökkäyksiä. Monimutkaisemmat käskyt löytyy käskysivulta. (Vain komentajille.)

Se koostuu kolmestä pääosasta:

  • Sota kartta. Suuri reaaliajassa toimiva kartta sodasta.
  • Tehtävälista Oikea sivupalkki
  • Kartan yksityiskohdat Vasen sivupalkki

Ohjaimet:

  • .Liiku kartalla painamalla hiirtä ja raahaamalla. (Ei yksiköitä tai kaupunkeja)
  • Tarkenna karttaa lähemmäs ja ulommas hiiren "pyörällä".

Hahmosivu[]

Hahmosivu.

Tällä sivulla voit tarkastella ja varustaa sotilaitasi (toimintapelin hahmot). Tämä sivu sisältää pääsyn useisiin muihin sivuihin kuten varuste ja saavutukset sivulle.

Varuste sivu[]

Varuste sivu.

Tällä sivulla pelaaja näkee kaikki aseet arsenaalissaan. Hän voi varustaa niitä hahmolleen täältä. Täältä pääsee myös aseen muokkaus sivulle missä voi muunnella aseen toimivuutta.

Aseen muuntelu sivu[]

Aseen muokkaus sivu.

Täällä voit parannella / muunnella aseesi suorituskykyä.

Yksikkö / rynnäkköjoukkue sivu[]

Yksikkö sivu.

Yksikkö sivu on saatavilla kaikille pelaajille jotka omistavat yksikön. Tällä sivulla pelaaja saa katsauksen yksiköihinsä,niiden tämän hetkiseen tilaan, resursseihin ja niiden sijaintiin.

Komentosivu[]

Komento sivu.

Kun olet yhden tai useamman strategisen yksikön komentaja sinulla on täysi pääsy komentosivulle. Täältä voi säädellä joukkojen resursseja ja antaa käskyjä käskytettävällesi yksiköille.

Komentosivun pääelementit

Komento rakennelma[]

Komentopuu näyttää että komentajat ovat koko organisaation yläpuolella.

Siellä on pääasiassa 2 kiinnostavaa osaa; käskytettävät ja reservi. Käskytettävät ovat yksiköitä sinun komennossasi ja reservit ovat ei kenellekkään kohdistettuja reservejä

Raahaamalla reserviyksikön ikoni yksikkösi päälle siirtää armeijan resurssit täydentämään yksikön maksimiin.

Komennus tarkunnukset[]

Sivun oikealla puolella on lista 3 erilaisesta komennosta mitä pelaajalla voi olla. Täältä voi tehdä uuden komennon ja poistaa vanhoja. Change Superior :Voit vaihtaa yksikön esimiehen. Transfer Command :Voit antaa yksiköidesi komennon toiselle pelaajalle.

Yksikön tarkennukset[]

Klikkaamalla yksikön ikonia komento rakenteessa päivittää yksityiskohdat sivun vasempaan laitaan.

Sota uutiset -sivu[]

Komentosivu.

Sota uutiset näyttää taisteluiden tämän hetkisen tilanteen ja sodan edistymisen.

"vaihtoehto" sivu[]

Pelitunnus sivu[]

sotaobligaatiot

Advertisement