Heroes & Generals Wiki
Advertisement

Lobby Gry[]

Lobby gry zawiera liste stron, z których każda ma swoją funkcjonalność. Niektóre strony pozwalają na dostosowanie ustawień użytkownika, inne są przeznaczone do bezpośredniej interakcji z grą.

Głowne strony sa dostępne poprzez duże odnośniki na górnej części ekranu. Wewnętrzne strony są dostępne za pośrednictwem głównych stron.

Lobby jest obecnie oparty o Flash, ale z czasem będzie dostępne (w części lub w całości) na platformach mobilnych.

Ekran Kampanii[]

Ekran kampanii.

Ekran kampanii daje Ci przegląd obecnej sytuacji na wojnie. Również z tąd dowódca może inicjować bezpośrednie ataki. Bardziej skomplikowane polecenia są prowadzone z Ekranu Dowodzenia (dostępny tylko dla graczy z rangą dowódcy).

Składa się z 3 głównych części:

  • Mapa Wojny. Duża interaktywna mapa wojny.
  • Lista Misji Pasek boczny (po prawej)
  • Mapa Szczegółów Przedmiotów Pasek boczny (po prawej)

Sterowanie:

  • Przesuwaj mapę jednocześnie klikając i przeciągając myszką (poza jednostkami lub polami bitew).
  • Przybliżaj i oddalaj mapę za pomocą kółka myszki.

Ekran Postaci[]

Ekran postaci.

Na tej stronie możesz sprawdzić i wyposażyć swojego żołnieża (postać gry akcji). Ten ekran umożliwia przejście na inne strony takie jak, ekran wyposażenia, oraz ekran osiągnięć.

Ekran Wyposażenia[]

Ekran wyposażenia.

Na tej stronie grasz ma przegląd wszystkich broni w swoim arsenale. Z tąd może wyposażyć swoją postać w broń. Również z tej strony może przejść do ekranu dostosowywania broni, gdzie może zmienić dodatki do niej.

Ekran Dostosowania Broni[]

Ekran kampanii.

Tutaj gracz może ulepszać i dostosowywać broń osobistą.

Ekran Drużyny Szturmowej[]

Ekran drużyny szturmowej.

Ekran drużyny szturmowej jest dostępny dla wszystkich graczy, którzy są liderami zespołu szturmowego. Na tym ekranie gracz może uzyskać przegląd swoich zespołów szturmowych, ich aktualny stan i zasoby, oraz gdzie one się znajdują.

Ekran Dowodzenia[]

Ekran dowodzenia.

Kiedy jesteś właścicielem jednego, lub więcej centrum dowodzenia będziesz miał pełny dostęp do ekranu dowodzenia. Stąd można zarządzać zasobami wojska i wydawać rozkazy swoim podległym zespołom szturmowym.

Główne elementy Ekranu Dowodzenia

Struktura Dowodzenia[]

Widok drzewa w głównej części ekranu wyświetla gdzie znajduje się dowództwo w całej organizacji armii. Możesz przesuwać i przybliżać, aby zobaczyć inne obszary struktury w taki sam sposób w jaki nawiguje się mape kampanii (dwukrotne kliknięcie powraca do pierwotnej pozycji / przybliżenia).

Są tam głównie 2 części, które są interesujące; Podwładni i Rezerwy. Podwładni są drużyną szturmową pod Twoim dowodzeniem, a rezerwy są nieprzydzielone do zasobów armii.

Przeciągając ikonę jednostki rezerwowej nad zespół szturmowy przekaże zasoby armii w celu wzmocnienia zestołu szturmowego do jego maksimum danego typu.

Szczegóły Poleceń[]

Po prawej stronie ekranu znajduje się lista możliwych 3 różnych poleceń, które gracz może posiadać. Stąd może on stworzyć nowe polecenia i usuwać istniejące. Change Superior :Pozwala graczowu wybrac nowego przełożonego do dowodzenia. Transfer Command :Pozwala graczowy przekazać dowodzenie innemu graczowi.

Szaczegóły Drużyny Szturmowej[]

Kliknięcie na ikonę drużyny szturmowej w strukturze dowodzenia będzie aktualizować dane widoczne po lewej stronie ekranu.

Ekran Wiadomości Wojny[]

Ekran kampanii.

Ekran wiadomości wojny dostarcza informacji o nowych wydarzeniach aktualnych bitew, oraz ogólnego postępu wojny.

Ekran Opcji[]

Ekran Konta Gracza[]

War Bonds

Advertisement