Heroes & Generals Wiki
Advertisement
Opklaring.
Recon
Langtrækkende støtte.
Angreb Gruppe Information
Type Jordangreb
Primære Mål Infanteri, Tank Kommandører
Enhedens størrelse
Infanteri 16
Enheds Pladser
Snigskytte 2
Våben
Primære Rifel med Kikkeret sigte
Sekundære Pistol, Sprængstof

Snigskytte enheder er små enheder som bliver brugt til at spejde forud for hovedstyrken og give efter efterretning til de leder grupperne. Snigskytte enheder kan spilles med en offensiv rolle eller en defensiv rolle. Når en kamp er i gang lister nogen snigskytter ind i skoven og giver beskyttelse til deres avanceringe allierede mod front linjen, ved at give dem dækningsild. Hvis man spiller i en offensiv rolle, ville det kræve liste og ligefrem ninja færdigheder, da snigskytten ville skulle snige ind i fjendens baghave og give information omkring deres base og snigmyrde fjenden. Snigskytten enheden er også i stand til at bevæge sig på fjende besatte slagmarker.

Tysk Snigskytte

Snigskytte enheden er sædvandligvis udstyret med en snigskytteriffel og en pistol.

Spiller Råd[]

  • Det skal noteres at snigskytte enheden dør meget nemt i game moden skirmish, da mappen er lille og har træer der blokerer for et lidt udsyn, hvilket gør det mindre attraktivt at spille snigskytte i banen.
  • Snigskytter er effektive på en rækkevidde på mere end 200 meter. Ellers:
    • Vil kikkerten på riflen virke sløret for spilleren.
    • Det vil nemmere for fjender at se og eliminere dig.
  • Prøv at dræbe dit mål med ét enkelt skud ved at sigte den i hovedet. Ellers:
    • Din position vil måske blive kompromitteret før du er i stand til at dræbe dit mål.
  • Undgå åbne områder da fjender vil være i stand til at se dig meget nemt.
    • Hvis det er muligt, prøv at opsøge højere områder end dit mål, da det vil være sværere for dem at få ramt på dig eller finde dig.

Advertisement